Як правильно заводити машину взимку? вперіод традиційних російських морозів це питання звучить як ніколи актуально. З настанням холодів багато водіїв стикаються спроблемой ранкової заведення свого автомобіля. Деяким невезе, іпріходітся поморозу бігти намаршрутку, залишаючи свого залізного коня сиротливо стояти водворі. Отом, якуникнути цих проблем і як їх вирішити, якщо уникнути все ж невдало, ми обговоримо в цій статті. Відразу обмовимося, що вона недля водіїв сопытом експлуатації своїх авто ссоветских часів, вони самі нас багато чому можуть навчити, і, власне, наихопыте дана стаття іосновивается…
якщо заокном мінус…
Варто пам’ятати всильні морози організм швидко переохолоджується, можна отримати сильні обмороження іпростуду, якщо довго инужно намагатися завести машину. Тому, якщо протягом 7-10 хвилин вам не вдалося завести автомобіль подумайте, такли важлива поїздка, може, варто повернутися додому, втепло інерісковать? Якщо потрібно обов’язково їхати викличте таксі, пошукайте попутку або біжіть на громадський транспорт, втщетних спробах завестися.
Якщо вам обов’язково потрібно завести машину перед виходом здома обов’язково щільно поснідайте досить жирними ікалорійними продуктами, апотом вже виходьте намороз, ретельно одягнувшись ізахопивши ссобой термос зопалу чаєм. Наногі втакіе морози варто надягати валянки ішерстяні шкарпетки, якщо випланіруете пробути на вулиці умашіни неменее 10-20хвилин.
Щоб личинка замка незамерзла, необхідно ввечері бризнути внее розморожуючим спреєм. Якщо спрею немає, підійде Гальмівна рідина. Умочіть ключ втормозную рідина інесколько раз всуньте-висуньте ключ вличинку замку. Деякі водії вважають, що дана процедура зайва, адже машину вони сьогодні немили, дощу не було, навіщо зайва суєта? Справа в тому, що досить конденсату, який накопичиться в замку, щоб завтра запізнилися напрацювання. Найпростіший спосіб осушити личинку замку отконденсата продути ееспомощью компресора для підкачки коліс, ноіспользованіе водовідштовхувальних маслянистих рідин все ж надійніше.
Тепер звернемо увагу нарізинки ущільнювача дверей. Найпростіший спосіб запобігти іхпримерзання ккузову автомобіля перед постановкою автомобіля настоянку відкрити всі двері хвилин нап’ять, щоб волога нарізинках ікузове вимерзла, після чого протерти гумки ікузов насухо ганчіркою. Також, це сприяє вивітрюванню теплого повітря ізсалона, щоб не було криги наокнах свнутренней боку. Більш просунуті автовласникизазвичай набувають силікон для гумових ущільнювачів (це спрей вбалончике), онстоит недорого, ипокрывают имвсе гумові поверхні. Силікон непримерзает. Теже заходи необхідно вжити, еслиВы вирішили помити свій автомобіль взимку. Впротівном випадку гумки можуть примерзнути (апосле миття машини примерзнуть 100процентов), ітогда вилібо відірвете гумки ущільнювача, ііхпрідется міняти, або всалон вивовсе непопадете.
якщо нездужало?
Якщо все перераховане вище зробити свічку забули або непосчіталі потрібним, алічінка замка замерзла, можна набрызгать розморожує спрей вличинку іутром. Якщо це нездужало, або спрею немає, можна нагріти ключ запальничкою і засовувати вличинку замку. Занесколько прийомів лід вличинке відтане ізамок можна буде відкрити. Також взимку небуде зайвим купити розморожуючий брелок. Це маленька пластикова коробочка з тонкою металевою смужкою, що нагрівається відбатарейки. Коштує пристрій близько 300-500 рублів иотлично поміщається в кишеню. Тільки нетрогайте металеву смужку пальцями опік гарантований.
Отже, машина відкрита, тепер необхідно завести двигун. Щоб уникнути проблем з запуском двигуна вмороз, необхідно пам’ятати, як правильно заводити машину взимку ісоблюдать кілька простих правил.
Масло. Масло вдвигателе краще міняти вкінце осені, так ваш двигун зустріне морози сосвежим маслом. Природно, це моторне масло має бути зимовим. Зимові ілетние масла відрізняються своєю в’язкістю. Літні масла більш в’язкі, тому відхолоду вони густіють набагато сильніше зимових при температурі мінус 15летние масла нагадують солідол, апрі мінус 30больше схожі напластілін. Чи зможе завестися двигун, наповнений пластиліном? Звичайно, ні. Тому взимку вдвігателі має бути залито зимове масло, Синтетичне або напівсинтетичне.
Свічка. Свічки запалювання необхідно перевірити восени іпри необхідності замінити. Теж стосується ивысоковольтных проводів.
Акумулятор. Якщо вашому акумулятору вже є 3роки, толучше не випробовувати долю, ізаменіть його восени наНовий. Краще встановити акумулятор сбольшей ємністю. Якщо вивірені вбоєздатності свого акумулятора або на заміну зайвих грошей немає, то необхідно перевірити щільність і рівень електроліту в акумуляторі. Також електроліт ваккумуляторе повинен бути чистим іпрозорим. Якщо велектроліті є дрібні частинки, тоце говорить отом, що свинцеві пластини акумулятора почали обсипатися. Це означає, що зиму акумулятор непережівет іподведет Вас всамий невідповідний момент.
Заводимося!
Отже, ви були турботливим автовласником іуже сидите за кермом. Увімкніть світло (краще дальній) на20-30секунд. Це дасть навантаження наелектроліт ваккумуляторе, почнеться реакція, іелектроліт трохи нагріється. Нозлоупотреблять цим непотрібно, тому що акумулятор може розрядитися. Перед запуском двигуна не забудьте вимкнути всі електро-споживаючі прилади: грубку, обігрів скла, фари, магнітолу ІТ.Д. Укарбюраторних машин необхідно відкритикапот івручну підкачати бензонасос. Уінжекторних автомобілів бензонасос підкачує бензин сам, нопрі запуску двигуна утакіх автомобілів, нівкоем випадку не можна тиснути напедаль акселератора (газу). При запуску двигуна смеханической коробкою передач необхідно поставити важіль коробки передач позатральне положення івижать педаль зчеплення. Таким чином, коробка передач буде від’єднана від двигуна і буде набагато легше завестися.
Выповертаете ключ взамке запалювання, істартер намагається завести двигун. Якщо двигун незапустився, тримати стартер включеним більше 10секунд непотрібно є ризик розрядити акумулятор. Повторити спробу запуску двигуна можна через пару хвилин. Якщо С5-7 спроб двигун так інезавівся, швидше за все, доведеться йти за допомогою.
Розрядився акумулятор можна прикурити отдругого автомобіля. Якщо проводів для прикурювання немає, можна завести машину за допомогою троса ідругого автомобіля (тільки для МКПП). Для цього потрібно причепитися ктягачу, рушити, набирати швидкість 1015км/год, вичавити зчеплення, включити 1або 2передачу, повернути ключ запалювання домомента загоряння контрольних ламп іотпустіть педаль зчеплення. Вмомент запуску двигуна знову вичавити зчеплення івиключити передачу.
Для автомобілів з дизельним двигуном крім вищесказаного обов’язково використання зимового дизельного палива, інакше двигун незаведеться. Можна перед паливним фільтром встановити Diesel Therm, пристрій для підігріву дизельного палива. Також незайвим буде обзавестися розігрівальним пристроєм розігріваючим електричним матом. Нодизельний двигун дуже нелюбить морозів, ідаже сзимней соляркою іісправнимісвічками розжарювання може незавестись. Втаких випадках допомагає ефірний спрей для швидкого запуску двигуна. Для цього треба зняти патрубок після повітряного фільтра ібризнути імпедансний колектор.
і, нарешті, найголовніше ввопросе як правильно заводити машину взимку?: добре подумайте, так ужнужноли вам їхати, адже кожен кілометр, пройдений машиною вмороз мінус 25градусов, дорівнює 10кілометрам літнього пробігу.