Навіть самі пунктуальні власники особистого автотранспорту, які проживають вмегаполісах, останні роки неможуть гарантувати, що вчасно прибудуть до місця зустрічі, неважливо, що це: виклик ковадла, побачення сдевушкой неземної краси або вечірка сдрузьямі. Трафік надорогах став настільки щільним, апоявленіе пробок настільки мало передбачуваним, що можна сподіватися лише навмання. Аона, ясна річ, посміхається невсем іневсегда. Нуі, звичайно, забруднення повітря на вулицях наших міст це ще одна проблема, неменее серйозна, ніж пробки. Як боротися з пробками і загазованістю повітря?
Е-мобіль ітрамвай
Якщо говорити оглобальному вирішенні проблеми на державному рівні, топроблему пробок з повітря може вирішити впровадження екологічно чистого транспорту як приватного, так і громадського.
ВРосії сьогодні дуже бурхливо обговорюється запуск вмассовое виробництво е-мобіля інноваційного гібридного автомобіля з енергетичною установкою набору ітяговимі електродвигунами. Розробники цього дива техніки обіцяють, що онбуде суперекономічним, сучасним ікомфортним. Вобщем неавтомобіль, мрія.
До речі, його оригінальна, почасти навіть провокаційна назва сталося зовсім непотому, що кожен, хто сідає ве-мобіль, неможе стримати емоцій іпроізносіт непристойне слово набукву е або його евфемізм. Назву бренду придумав Володимир Цеслер, дизайнер-художник.
Сам Цеслер пояснює свою ідею так: наевсегда падає наголос, крім того, це рідко зустрічається буква, нуінаконец, для сучасних тінейджерів вигук Е! означає Круто!. Аведь саме наце покоління тих, хто сьогодні навчається в старших класах, розрахований е-мобіль.
Нучтож, поживемо побачимо. Можливо, поява е-мобіля дійсно посприяє запобіганню забруднення повітря на вулицях російських міст. Але питання, як боротися з пробками іспоявленіем е-мобіля невичерпне.
У разі проблеми пробок частково може допомогти… трамвай.
Все нове добре забуте старе, ісьогодні зовсім світі згадали про це екологічному, швидкому вигляді громадського транспорту, якому ктомуже нестрашні пробки (якщо, звичайно, автомобілісти нестануть паркувати свої машини на рейках, що досить часто можна спостерігати, кпримеру, вМоскві).
Нонатрамвае несякого змусиш їздити, особливо тих, хто звик кличному автомобілю. Даиневсюду нанем можна дістатися. У московських районах, кпрімеру, трамваї неходять. Так чтоже робити звичайній людині, що небажає втрачати час впробках ідишать вихлопними газами?
Є дотепний вихід ізситуації,який давно іуспішно практикується наЗападе.
Ябуду довго гнати велосипед…
Міська влада Парижа івени, наприклад, вирішила, що найдієвіший спосіб боротьби з забрудненням повітря пересадити городян навів. Сказано зроблено. Була розроблена спеціальна програма під назвою VELIB і обзавелися безліччю точок, де за1евро можна взяти велосипед напрокат. Причому справа ця незатратна для міста оплачувати послуги людини,який буде стягувати плату сжелающих отримати велосипед, ненадо все оплачується автоматично, за допомогою пластикової карти. Особлива зручність полягає в тому, що можна взяти велосипед водному місці (спочатку точці маршруту), а потім в кінцевій точці. Ну, воізбежаніе травм, зіткнень іпрочіх неприємностей напешеходних доріжках розмічені спеціальні велосипедні траси.
Так що картина: людина вофісному костюмі крутить педалі, прямуючи на службу або, навпаки, товариші по службі додому звичайна для столиць Франції іавстрії. Иникакого подиву невызывает. Нещодавно широко обговорювалася демократичність мера Лондона, який їздить напрацювання навелосипеді. Щож, це правильно градоначальник повинен показувати городянам приклад.
Стольже гаряче люблять велосипеди встолицях колишніх прибалтійських республік нині суверенних держав. Звичайно, ввільнюсе, Таллінні, Ризі, новелосипедів неменше, ніж вПариже або Лондоні, іточно також розмічені велосипедні доріжки.
Таким чином вирішується відразу комплекс проблем: розвантажуються автомобільні траси, очищається повітря, Нуі, нарешті, їзда на велосипеді прекрасна аеробне навантаження, ктомуже дає низчем незрівняну насолоду.
Звичайно, вМоскве, наприклад, пересуватися навелосипеді важко їхати попроезжей частини небезпечно, попешеходной незручно, спеціальних доріжок немає. Отби вкрупних російських містах розмітити велосипедні доріжки, влаштувати прокат велосипедів…
Аможет, ролики?
ще одне прекрасне вирішення питання як боротися з пробками – ролик. Ктомуже це неменее корисно, ніж їзда навелосипеді. Американки, кпрімеру, обожнюють цей спосіб пересування, абсолютно справедливо вважаючи його жіночним ідаже еротичним.
Правда, як івслучае звелосипедом тут є природні сезонні обмеження: взимку поснегу іранней навесні іпоздней восени загрузи непоедешь. Зате на вулиці набагато зручніше об’їжджати перехожих натротуарах.
Нуіеще одна перевага посравнению звелосипедом: якщо вивибираєте ролики, товам не доводиться вирішувати проблему, де іхоставіть на час робочого дня запхати врюкзак, иони нікому небудуть заважати.
Звичайно, ідеально прокладати маршрут мимоволі, щоб недихати на повні груди вихлопними газами, авпарках, де повітря відносно чисте. Правда є одне істотне але після поїздки на івелосипеді хорошоби прийняти душ іпереодеться. Є офіси, де це реально можливо. Нуаесли немає? Тоді можна піти накомпромісність добиратися натранспорті, аужобратно на дорогах.
Скільки нервових клітин митеряем стоячи впробках, спізнюючись наважні зустрічі! Як шкодимо здоров’ю, коли дихаємо вихлопними газами! Непоралі подумати отом, як всього цього уникнути, як вирішити проблему пробок і загазованості? Звичайно, нам пощастило менше парижан, прокату велосипедів на кожному розі унас немає. Нозато є спортивні магазини, де ролики івелосипеди налюбой смак ікошелек. Варто тільки захотіти!