великий чи маленький?
Якщо вирахуєте себе твердим горішком зі своїм характером, що наближається до вас, не зволікайте: ваш істинний характер…машина видасть тільки так! Одна з визнаних секс-символів минулого століття кіноактриса Марлен Дітріх якось підмітила, що автомобіль це улюблена іграшка дорослих чоловіків. Частка істини в цьому, безумовно, є. Іточно також, як дивлячись нато, вкакіе іграшки грає ваш 5-річний син, випонимаете, кчему онсклонен найбільше, так Іто, накаком автомобілі виїздите, може сказати вашій супутниці набагато більше, ніж всі ваші пости всоцсетях, разом узяті.
Почнемо з того, що, як відомо, має значення. Дуже великі автомобілі вибирають чоловіки, які прагнуть заявити світу про свої домагання: вони люблять владу іпредпочітают домінувати скрізь, включаючи ліжко.
Маленькі жіночі машинки вибирають темужчіни, хто недоконца впевнений всебе (причому, всупереч популярним міфам, розмір машини непропорційний розміру чоловічої гідності: часто-густо гіперсексуальні чоловіки невпевнені всебе вотношениях сколлегами, бізнес-партнерами ІТ.Д.)
Пам’ятанню психологів, машини собтекающімі формами це доля спокійних врівноважених чоловіків, що мають явні дипломатичні здібності. Інапроти незграбні лінії, що переважають вдизайні авто, спотрохами видають вперту івспильчівую натуру.
Окрема пісня це ретро-автомобілі: яким би сучасним іпродвинутим нибил власник такого дива, вглибині душі онужасний консерватор іретроград, ностальгуючий почасам, коли трава була зеленішою, ковбаса смачніша, аженщини менш доступними…
Білий, чорний або…в квіточку?
тотожність характер = машина поширюється інацвет, який вивибираєте для свого автомобіля. Якщо взастойние радянські часи вибирати особливо неприходилося (ізсерії радійте тому, що дали), тосейчас відмногообразія палітри нанаших дорогах часом рябить вглазах. Тут ужкождий інстинктивно самовиражається пополной програмі.
Вважається, що білий колір вибирають ідеалісти іперфекціоністи, як правило, прискіпливо відносяться кгигиене нетільки всалоне авто, ноинакухне власної квартири (інедай Бог, якщо дружина покладе вилку вящик складками!).
Чорний колір це колір мізантропів, людей стриманих впроявленіі емоцій ізамкнутих. (Хоча бувають іісключенія, коли веселуни-екстраверти купують чорну машину ізсоображений практичності ненадо часто мити!)
Червоний колір це улюблений колір енергійних людей, вони лідери вколективе івсемье ілюбят завжди бути вцентрі уваги.
Отсінего кольору (івсех його варіацій відлуння доцвета морської хвилі) заверсту несе романтичністю інепрактичність. Авто таких забарвлень, як правило, вибирають люди творчих професій: художники, музиканти, письменники Іпр. Зелений колір це нетільки колір надії. Зелений автомобіль, перш за все, говорить вона про свого власника. Це порядна людина, що тримає своє слово і має чіткі життєві принципи.
Помаранчевий автомобіль засіб пересування для невиправного оптиміста, який плювати хотів на всі життєві негаразди (втім, стакимже успіхом, це може бути ивызов суспільству, всеодно стаким скучиш!)
Сріблястий автомобіль (так само як і інші кольори металік) характеризує свого власника, в першу чергу, як піжона. Йому подобається демонструвати оточуючим рівень свого добробуту і визначений соціальний статус. Як правило, таких людей відрізняє снобізм ізавишенная самооцінка. (Аеслі авто кольору металік ще йоткідним верхом тушісвітло, кидай гранату: перед вами початківець наслідувач стилю Д.Бонда і знімай.
Мораль звідси така: хочете підкреслити свій чоловічий характер машина повинна йому відповідати. Негоже якщо брутальний супермен буде ховатися вофранцузькій малолітражці, прикидаючись білим іпушистим зайчиком. Досвідчена жінка Вас розкусить удва!