Вірно кажуть, що найкрасивіші люди актори врекламе. Дивлячись воб’єктив, вони гордо струшують пишною шевелюрою і кажуть, що побезжізненних впушістие-шовковисті іхволоси перетворив шампунь певної марки. Шкода лише, що наділі популярний шампунь часто розчаровує. Яка косметика реально здатна зробити ізтонких волосся сильні, зрідких— густі, а з тьмяних— блискучі? Який шампунь вибрати?
нова запатентована формула…
Велика сила реклами невсипно пильнує залюдськими слабкостями. Наша шевелюра, що покриває найдорожче, що є,— голову, ісогревающая ніжний мозок холодними зимовими вечорами, понатуре своєї примхлива через відсутність здоров’я її власника. Виробники косметики про це прекрасно обізнані. Тому мода нахороші засобидля догляду заволосами навряд чи коли-небудь Кане влету. Рекламуючи шампуні, бальзами, маски ікондиціонери, виробники незабувають згадати оразнообразних корисних інгредієнтах, таких як вітаміни, мінеральні комплекси, антиоксиданти іекстракт лікарських рослин, щоб покупцеві було легше зрозуміти, який шампунь вибрати. Ноеслі вести мову омасс-маркет (відносно недорогої продукції, розрахованої набольшой обсяг продажів), товсе це навряд чи здатне зробити диво перетворення ваших звичайних волосся в«таємничу хвилю чарівних мрій»:))
“Позбавить відперхоті назавжди”
Гучна В90-і роки реклама, насамом справі, обіцяє неможливе. Сучасні медики одностайні в думці, що себорея (суха або жирна себорея, впросторечіі— лупа)— захворювання, обумовлене обміном речовин. Лусочки шкіри відлущуються, амиполучаем характерний свербіж, сухі або, навпаки, жирне коріння, атакож неприборкане випадання волосся. При митті голови популярним шампунем себорея буде повертатися знову і знову. Адже завданнямиючого засобу-мити. Инеболее того. Лікувати лупу здатні тільки спеціалізовані засоби для волосся. Швидше за все, знайти іхможно ваптеке, апоскольку причини себореї можуть бути різними (грибок, алергія, порушення вендокринної системі), тожелательно проконсультуватися з лікарем—дерматологом. Інаоснованіі даних обстеження-боротися з себореєю, анесееследствіем-лупою.
“зробить волосся пружними і здоровими”
Нідля кого несекрет, що волосся-мертва структура. Це отже, инетак. » Видимий неозброєним оком “волосся вже можна визнати “неживим”. Його клітини неделятся, оннеснабжается кров’ю, внем немає нервових закінчень, тому, коли нам стрижуть волосся, ми відчуваємо болю. Живим є тільки корінь волоса-цибулина, захована вкожной ямці-фолікулі. Тому наївно думати, що проблему «млявості» нашої шевелюри може вирішити якийсь чудодійний еліксир. Весь секрет вдобавляемом вшампунь силіконі. Цей полімеробволікає стовбур волоса, забиває порожнечі між лусочками, потовщуючи волосся іпрідавая йому щільність іблеск. Зрозуміло, немає проблем, якщо ви регулярно використовуєте силікон-містить шампунь інасолоджуєтеся ілюзією багатої рослинності кожен день. Новсесильний полімер накопичується накоже голови, забиваючи пори іприводя кнарушенію клітинного дихання. А, отже, ікухудшенію умов існування цибулин, з яких виростають волосся. Значить, користуватися такими шампунями безперервно, поменшей мірою, нестоїть.
“Три водному”
Тепер, коли волосся чисті, апопиткі вилікувати їхнаправлені вправильне русло, на черзі додатковий догляд. Маски, масла для волосся, бальзами-ополіскувачі іпрочіе запашні в’язкі суміші в яскравих флаконах живлять рослинність наголове спомощью вітамінних комплексів, мінералів, жирних кислот, похідних ланоліну ІТ.д. іт.П. важлива функція бальзамів ііхродственніков-кондиціонерів-зняти електричний заряд поверхні волосся іоблегчіть розчісування.Однак мало хто замислюється про бальзамів. Шампунь, подоби своїй, миючий засіб, утворює лужне середовище, ібальзами покликані її нейтралізувати. Тому якщо ви ще думаєте, який шампунь вибрати, запам’ятайте, що застосовувати іхнужно строго після миття голови. Иникак невместе. Отже, вважати» шампунь, бальзам ” геніальним рішенням непотрібно. Краще розщедритися, але придбати необхідні кошти поотдельності.
“Тільки натуральні компоненти”
Пам’ятаючи досвідчених перукарів істілістов, кошти спометкой» професійні”, як правило, продаються вспеціалізованих салонах імагазинах. Іхневстретішь ввідділі» побутова хімія ” супермаркету, іценнік здатний вселити страх. Наступний розпізнавальний знак-професійна лінія розробляється сострогим поділом понюансам її застосування. Тобто враховує такі основні показники, як жирність шкіри голови, ширину пор. При створенні професійних шампунів, масок ібальзамів часто приймаються до уваги вік споживача,схильність шкіри різних типів каллергії, пора року. Професійний догляд обов’язково включає в себе кілька етапів (очищення, зволоження, живлення, підготовка кокраске, відновлення після фарбування, захист отекологических факторів імногое інше). І, нарешті, третій критерій-така косметика містить всвоем складі великий відсоток природних речовин.
багаторічний досвід фахівців полікуванню волосся свідчить про те, що нафарбувати не варто. Тому-віримо рекламі состорожностью, аксвоей зовнішності ставимося сдолжним рівнем турботи.