Якщо мрієте літати … на параплані.

 якщо мрієте літати…на параплані.

Що робити, якщо ви вже давно мрієте літати напараплане, ноникак несоберетесь сдухом?.. Відповідь проста: треба один раз зважитися. Кахлю двох колег вбуфете:


Що, так плавати полювання?
Не-а, літати напараплане!

народжений повзати, може все!

Для того, щоб літати напараплане вільним соколом влазурном піднебессі зовсім необов’язково вирушати на курорт. (Хоча саме вКриму, під Феодосією, знаходиться найбільш найстаріша база дельтопланаризму, тому іпоселок Коктебель колись був перейменований впланерне). Можна знайти варіанти економ-класу іпоближче кдому: злетіти напараплане можна слюбого високого пагорба, авот приземлитися навісьма обмежені місця.

 якщо мрієте літати…на параплані.

Що таке параплан? Надлегкий планер-паритель, поконструкції схожий з парашутом. (Звідси перше правило: якщо ви раз стрибали спарашютом інезареклися від цієї справи навіки віків, тоіпараплан вам поплечу). Параплан гранично простий в управлінні і утриманні. Його вага становить от6до20кг, авсобранном вигляді онлегко поміститься врюкзаке середнього розміру. Впринципі, щоб підготуватися до польоту, досить і5хвилин. Але! Тільки некпервому. (Звідси друге правило: сім разів відміряйте, тобто потренуйтеся, азатем ужмашіте рукою, кричіть поїхали! иотправляйтесь всвободный політ).

літати напараплане або надельтаплане?..

Ітут згадується старий хіт в. Леонтьєва, де були такі зворушливі рядки:

нехай людям крил недано,
Нотак легко моїм плечам.
вже кличе мене вполіт мій дельтаплан!

Так може бути, простіше почати сдельтаплана, апотом пересісти напараплан? Нівкоєм випадку. Дельтаплан це вже минуле століття. Чому основні відмінності цих двох літальних апаратів? Дельтаплан теж ширяє, ноімеет жорстку конструкцію ібалансірное управління: зарахунок переміщення тіла пілот змінює центр ваги, що створює необхідний крен. При цьому важить дельтаплан от25до40кг, без урахування підвісної системи (аето ще 5-10 кг), а його збірка перед польотом займе як мінімум півгодини. Так що фізичних сил натранспортіровку (хоча б для того, щоб нести його вгорку післякожного спуску) інасам політ буде потрібно достатня кількість. Нарешті, дельтаплан набагато менш безпечний: без множинних ударів іперенапруженія м’язів необойдется ніяк, адже конструкція жорстка, ападенія неминучі. Втовремя як параплан це м’яке крило, що наповнюється через повітрозабірники набігаючим потоком повітря. Аеслі вперспективі (коли вже придбаєте необхідний льотний досвід) додати кпараплану ще іпарамотор, тонезамислуватий апарат перетвориться вмаленький персональний літак. Заманливо, неправдали?

Счего игде начать?

Літають напараплане двома способами. Перший найпростіший: піднятися нахолм, відштовхнутися ногами іпасивно парити, поки невиземлишься. Потім знову забратися нахолм і все знову повториться спочатку. Це, безумовно, теж захоплююче,але набридає їх якось впливати напроцес. Как? Освоїти техніку, що дозволяє використовувати висхідні потоки повітря, що допоможе нетерять висоту інаходиться між небом іземлей багато годин, насолоджуючись свободою ісозерцаніем красот під крилом.

Існує два види висхідних потоків, динамік ітермік, – Івот зніми-то управлятися можна навчитися тільки всолидной (сертифікованої) парапланерної школі або клубі. (Втовремя як літати першим способом вас може навчити іпросто більш просунутий друг або інструктор вихідного дня при будь-якому дельтадромі так постарінке називаються місця, де офіційно дозволено займатися парапланеризмом).

При виборі такої школи варто звернути увагу, що мінімальний курс навчання повинен становити не менше 5 годин з 3-5 годинними заняттями. (Якщо десь пропонують навчити заодин день це профанація!) Також позакону нижня межа повозрасту для самостійних польотів становить 18років, аверхнего неіснує. Ібудь видажі пенсіонером похилого віку, парапланеризм для вас незамовлений (за винятком таких медичних протипоказань, як серйозні проблеми з серцем або відсутність однієї або декількох кінцівок).

Мыкупили параплан…

 якщо мрієте літати…на параплані.

літати напрараплані неможливо без… параплан. В тому сенсі, що рано чи пізно доведеться купувати свій особистий апарат. Неспішіть Сетім справою: придивіться, на чому літають ваші товариші похоббі, пооблетайтесь натех моделях, що пропонують вам вшколі навчання, ілішь потім беріть напрокат або відразу купуйте всобственность.

Справжні сертифіковані Параплани бувають трьох категорій: Standard, Performance і competition.

Категорія Standard. Ідеальні для новачків. Як правило, саме вони використовуються вшколах для навчання парапланеризму. Вважається, що вони максимально безпечні.

Категорія Performance. Неменее безпечні, але при цьому відрізняються більш високими льотними характеристиками. Відмінний вибір для досвідчених парапланеристів, націлених вже нависокий спортивний результат. Ноидороже, відповідно.

Категорія Competition. Назва говорить сама засебя: це Спорядження для супер-Профі, оскільки такі Параплани мають максимум всіх можливих льотних характеристик, що досягається зарахунок зниження безпеки…

Попутного вітру іудачних польотів!

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *